Instagram

Sista delen av frågestunden

VERAL
Hej, jag har en fråga.. Äter du gröt till frukost? Ifall. Va tycker du är godast? Nyttigast? Havregryn, manna, fiber, grahamsgröt? 
 
 
Svar: Hej Vera! Nej, jag äter inte gröt till frukost för jag gillar inte det, tycker det är jätteäckligt, tyvärr. Jag skulle vilja äta gröt, verkat så gott och krämigt, men tyvärr har jag aldrig smakat på någon god gröt, förutom chokladgröten jag gjorde då jag var liten med en massa oboy,havregryn och mjölk och den åt jag KALL! :D 
 
3 things I love:


- Friends, training & food!
 
My favourite bands:
 
Milky Chance, One republic, Avicii
 
One thing I've lied about:
Haha.. eh, jag ljög till min pappa att jordnötssmörsburken var slut fast jag egentligen hade gömt den så att ingen skulle få den sista skeden :D
 
Something that is constantly on my mind: 

att jag borde öva på prov. :( 
 
Something that is currently worrying me:
Haha typ att om jag låst dörren, stängt av kaffekokarn, spisen osv.
 
An embarrassing moment: 
När jag ska förklara nåt och ingen fattar ett skit :D
 
 
My favourite blogs:
 
+ En maaassa fler jag inte tyvärr kommer på utantill såhär :(
 
 
Hur skulle en perfekt dag se ut för dig?
Vakna tidigt, kanske tar ett dopp i havet ifall det är sommar, frukostbuffe med vänner/vän, en sväng på stan och köpa nya träningskläder eller proteinpulver eller annat som motiverar mig, hemlagad lunch som blir perfekt stekt tortillabröd, hetl underbar fyllning (kyckling,keso,tacosås,grönsaker) och en massa kaffe och questbar till efterrätt, modelljobb på eftermiddagen och några grymma nya bilder till portfolion, pwodryck och äppel med nyöppnad peanutbutterburk hemma och lyssnar på bästga motivationslåtarna som får mig fullspeedad och inspirerad över mitt kommande benpass, sen cyklar jag med mina nya gymkläder till gymmet och köttar i lite över en timme och passet går som världens drömpass, en sjukt bra brännande känsla, kontakt med musklerna och typ tomt gym eller bara folk som fokuserar på sitt egen träning och inte står i vägen eller tar mina dumbbells eller squatracken :D och så gör jag PB i alla övningar såklart!!! Sen dricker jag en iskall proteinshake i smak av vaniljglass och är så trött att jag knappt orkar stå mera, men cyklar hem med världens nöjd känsla och väl hemma däckar jag av vid soffan och är sådär häääärligt slut i hela kroppen och så kommer någon ljuvlig person som också är hemma med en perfekt middag, som smakar som himmel och senare ikväll får jag massage, äter caseinfluff och får bloggar ett långt inlägg som terapi och får en massa roliga och snälla kommentarer av er ;) Sen kanske somnar jag till en superbra bok eller film, som aldrig finns, men IDAG finns den spdär plötsligt framför mina ögon. Sen sover jag supermega djupt och drömmer om nåt som får mig att le nästa morgon.
 
 
När tycker du är bästa tiden (för dig) att träna? 
Jag tycker jag har mest energi sent på kvällen, men jag skulle helst träna precis då jag vaknar för en härlig start på morgonen (aldrig hänt typ), men jag tycker bästa tiden är typ på eftermiddagen då det inte är så fullt i gymmet :)
 

Vilken muskel grupp är din favorit att träna?  
Benen!!! fast nu börjar det lite gå mot rygg-sidan också, vilket jag aldrig trodde jag skulle säga, har HATAT rygg-passen förut. ;)

vad är 3 av dina favorit mat saker/rätter(?!)? 
- En stooor lindahlsburk kvarg, en härlig blandning av nötter, FÄRSKA bär och en massa kanel/sötning/waldenfarmssås/funlight eller vaniljpulver.
- CASEINFLUFF!!!! en kväll utan det är som en dag med bara en strumpa. :(
- Färdiga kycklingbröst från disken, alltså skulle kunna leva på dem!
Nej jag ångrar mig, kaffe!!! eller äääh, jordnötsssmör! nej jag vet inte, bara 3 st :(
Y
 
 
1 izzy:

skriven

Din perfekta dag låter verkligen perfekt!!! :) Vill joina dig ;) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: