Instagram

Skön Regntur

Var på en kort springtur fick post precis innan, hur bra satt det inte med NYA aminosyror före joggningsturen!?!? Btw, var det nog min skönaste rundtur i mitt liv, asgrymma tights från Mywaytofitness.se, nya aminosyror och dessutom ingen press, mera typ "avslappnings-tur", OCH SÅ REGNADE DET! Alla hatar väl att vara ute då det regnar, men jag njuter som bara den.. Älskar det! Så det gick faktiskt superbra, är helt överraskad, blev ca. 5-6 km tror jag, orkar inte vara så noga med hur långt man springer eller vilken tid, känner ju på mig då jag inte orkar springa mer och tiden? Har inget mål att förbättra min kondition eller snabbhet, så njuter hellre och dansar i takt med musiken än stressar mig "spriiiiiiiing amanda". 
 
Nu ska jag kolla på Fast and Furios och sen packa det sista med till Pt-skolan och så åker jag imorgon! Kul avslutning på veckan, försöker mobil-blogga därifrån, kanske blir mer selfies på Instagram, så om ni inte följer mig, gör det nu vetja ;) 
 
 
Kakor till pausen av studerandet, hur gött är det inte att doppa dem i mjölken????? Obs, lämna dem inte förlänge i mjölken då blir det gegga!
1 Maja:

skriven

Härligt, ha en fortsatt bra kväll! Kram på dig fina Amanda :)
www.healthymaja.devote.se

Svar: Tack sötaste Maja!
Amanda Essen

2 Izzy:

skriven

Asså.. jag dör lite värje gång jag ser den första bilden!! Du är såå jävla snygg :):)

Svar: detsamma fina Izzy!!! :)
Amanda Essen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: