Instagram

Vilodag!

Idag har det varit en sjuk stressig och spräng-dag för huvudet, har inte haft en minut "paus" i hjärnan, bara varit i panik och stress och inte fårr nått gjort. Okej lite, shoppat och packat för jag åker till Pt-skolan på Torsdag tidigt och så har jag skrivit lite på föredraget, varit hos psykologen, pratat en massa modelljobbgrejs att jag tydligen har toomuchmuscleshit, försökt städa fast blivit bara mer stökigt = gett upp, suttit vid datorn 2329573 timmar men ändå skrivit 3 rader på arbetet, telefonen har ringt tusentals gånger och jag har bara ätit skit snabbmat idag, känns som en helt värsting dag! Typ inte alls fått nått vettigt gjort, bara snurrat huvudet mer i kaos. Så hade jättejätte gärna flugit till gymmet för att rensa tankarna, men får mig seriöst inte upp ur stolen, dels för gårdagens gympass sitter i rumpan och dels för att jag känner att psyket måste vila lite och jag måste få lite gjort här hemma också. Blir nog några glas vin och prat med familjen också, det är underbart och vad jag kallar kvalité tid! :)
 
Kram, hoppas ni hade en bättre dag :)
 
 
1 Maja:

skriven

Njut av tid med familjen ikväll! Kram :)
www.healthymaja.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: